Encore!Magazine Forum
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Re:Mooie sites van musici & muzikanten? (1 viewing) (1) Guest
Links-links-links
Go to bottom Post Reply Favoured: 0
TOPIC: Re:Mooie sites van musici & muzikanten?
Martine (Admin)
Admin
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Mooie sites van musici & muzikanten? 1 Year ago Karma: 1  
Welke sites van musici & muzikanten vinden jullie mooi en welke niet? Zelf ben ik wel onder de indruk van de site van Grace Nikae. Wat vinden jullie daarvan?

Terwijl ik dit type neus ik op www.crcr.info - een ontwerpster die onder meer de sites voor Jan Willem de Vriend en Henk Neven maakte - plus die van de door mij zo bewonderde Eva Buchmann (geen muzikant, maar mag toch niet ontbreken, haha).

Wat vinden jullie van bovengenoemde sites? En welke wil je zelf even onder de aandacht brengen?

Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
robsofmar (Admin)
Admin
graphgraph
Re:Mooie sites van musici & muzikanten? 1 Year ago Karma: 0  
Die van Radiohead is precies zoals hun muziek en dat vind ik een hele prestatie!

Die over topgitarist Sergio Assad is een drama (qua layout dan)

Deze site (moest er even naar zoeken!) van de Philharmonia heeft prachtige informatie over instrumenten en levert zelfs samples..

Zo, en nu even de rust nemen om die van Martine te bezoeken

Martine (Admin)
Admin
graph
Re:Mooie sites van musici & muzikanten? 1 Year ago Karma: 1  
Radiohead ziet er idd goed uit, past helemaal alleen verdwaal ik steeds, hoe kom je van b.v. deze subsite weer terug bij het begin? Een extra menuutje boven- of onderin zou helpen...

Die van Assad is gemaakt door een fan en ik vind het dom dat daar niets officieels tegenover staat. Hopelijk komt er gauw een "echte" site, zoiets als die van Clarice.

Philharmonia ken ik en is inderdaad heel mooi! Zo moet het nou...

Hoe denk je over het lijstje hierboven? En wat vinden de anderen?

mikka (User)
Senior Boarder
graphgraph
Gender: Female Foto Mikka mikkamouse mariskaofferman@hotmail.com Location: Rosmalen Birthdate: 1982-05-19
Re:Mooie sites van musici & muzikanten? 1 Year ago Karma: 2  
Ik vind die Grace site ook echt super gaaf, dat is wel mijn stijl zo "versleten", ken je nog mijn oude portfolio site? Ik ben al een tijdje van alles aan het proberen om mijn site beter te maken en dan kom ik ook steeds op versleten papier, vlekken plakband enz. Een ezel met verf vlekken als fotogallery heb ik al half af .

Radio head is een beetje te druk, maar dat past idd wel bij de muziek, die subsite vind ik trouwens echt heel gaaf!!

Deze sites vind ik ook wel heel erg mooi:

Jamie Cullum die annimatie bovenin vind ik echt super gaaf! (die album cover trouwens ook....arme piano)....hij is verder wel erg kaal, maar dat maakt de site wel sterk. Vaak zetten mensen veel te veel info op hun site.

De style van de site van Natasha beddingfield vind ik ook wel gaaf, met die cartoons.

Andrea Corr Deze vind ik ook erg mooi, maar dat komt voornamelijk door de foto's...dat is ook wel een van de belangerijkste dingen van een mooie site vind ik. Ik ben alleen allergisch voor sites die zomaar muziek gaan spelen, en vooral als je het dan niet eens kan uitzetten (teminste ik kan het niet vinden).

Martine (Admin)
Admin
graph
Re:Mooie sites van musici & muzikanten? 10 Months, 1 Week ago Karma: 1  
Dank je voor je leuke linkjes! Ooit gaan we samen een site maken, hè, dat lijkt me echt super!

Even reageren... www.natashabedingfield.com is inmiddels alweer anders. 'k Vind de indeling op zich goed, maar de kleuren zijn niet helemaal mijn smaak. http://www.clariceassad.com/Welcome/welcome.html vind ik dan mooier. www.andreacorr.co.uk is inderdaad ook mooi en vooral door de foto. www.jamiecullum.com is inderdaad een mooie site, maar die animatie doet me pijn! Jullie niet?

Nieuwe linkjes...
'k Kwam vandaag op twee sites van Tori Amos en ben daar erg van onder de indruk. Check www.everythingtori.com en www.hereinmyhead.com . Wat denk je ervan, Mikka, gaan wij die eerste uitpluizen en er een nieuw ontwerp naar maken?

Liefs van Martine

mikka (User)
Senior Boarder
graphgraph
Gender: Female Foto Mikka mikkamouse mariskaofferman@hotmail.com Location: Rosmalen Birthdate: 1982-05-19
Re:Mooie sites van musici & muzikanten? 10 Months, 1 Week ago Karma: 2  
hmm die nieuwe natasha site is idd niet zo mooi,
Ja die animatie doet wel pijn, maar vind hem wel heeeeeel mooi, mooi gefilmt ook.

Zo te zien hou jij van waar ik ook van hou, versleten/gescheurd papier, handgeschreven lettertype. Ik weet niet onder welke stijl het valt, versleten, beetje rommeltjes erbij enz. Snappie. Dat vind ik altijd ook erg mooi.

Go to top Post Reply